Wednesday, February 29, 2012

Și voi mai fi



Încrezut, naiv, deștept,
Narcisist fără defect.
Aiurit, vulgar, țicnit...
Simplu spus: un ipocrit.

Eu sunt tot ce mi-am dorit,
Sunt nimic din ce-am simțit,
Sunt ascuns, nu sunt privit,
Eu sunt totul, sunt nimic.

Prefăcut, exagerat,
Nesimțit și deplasat.
Un ciudat, un diferit,
Nu sunt simplu de citit.

Aia-i mască, ăsta-i scop,
Ăla-i test fără noroc,
Ăsta-i gând cu sentiment,
Ăla-i fapt făcut atent.

În prezent un râu vestit
Plin cu fire de nisip.
Plin cu lacrimi și eșec,
Gol de tot ce eu aștept.

Sunt un om cu vise vii,
Încercând eu voi trăi,
Înc-un test, încă o mască,
Iar eșec c-un râu să nască.

Eu sunt totul, sunt nimic,
Doar aștept să pot să-ți zic,
Să-ți rostesc în zori de zi
“Sunt Andrei… și voi mai fi”.

4 comments:

  1. "În prezent un râu vestit
    Plin cu fire de nisip.
    Plin cu lacrimi și eșec,
    Gol de tot ce eu aștept."

    Ce tot astepti tu....?

    ReplyDelete
  2. Buna,dar se putea mai bine. Cand faci referire la persoana ta,nu te repeti. Inseamna scoatere in evidenta. Scoti in evidenta ca esti Narcisist si Nesimtit? Jalnic.

    ReplyDelete
  3. Sau evidenţiază faptul că nu îi e teamă să se prezinte în faţa voastră, spre deosebire de tine, care te păstrezi anonim chiar şi în astfel de critici, pui mic. ^_^

    ReplyDelete