Saturday, April 30, 2011

Eu sunt...


Ea a spus:
“Arată-le cine ești
Fără să reciți,
Arată-le cum gândești.
Vreau să-mi promiți”.

Eu sunt cel cu vise mari,
Cel ce nu vă va uita,
Cel ce vrea senzații tari,
Cel ce vrea a vă schimba.

Eu sunt cel lăudaros,
Cel crezut un narcisist,
Un egoist, un mincinos,
Cel văzut oportunist.

Eu sunt cel ce-o iubește
Speriat de posibilul refuz,
Iar ea nici nu banuiește.
Eu sunt cel confuz.

Eu sunt cel frustrat,
Cel ce caută mereu,
Cel neintegrat
Și neschimbat. Sunt eu.

Eu sunt cel ce se ascunde,
Ce evită sentimente
Și când unul îl patrunde,
Îl înșiră-n versuri lente.

Eu sunt cel actor mereu,
Cel cu mască peste mască,
Cel ciudat, înțeles greu,
Cel speriat să vă cunoască.

Sunt cel cu ochi secătuiți
Ce-n trecut mereu plângea,
Cel de-acum, cu ochi lipsiți,
Nici de-ar vrea n-ar mai putea.

Eu sunt cel cu zâmbet fals,
Eu sunt cel cu zâmbet pur,
Sunt rostit de vagi cuvinte
Și văzut de lume-n jur. 

Eu am spus:
Nu! Nu pot! Voi ajunge uitat.
Nu vor să asculte ce am de zis.
Ea mi-a zâmbit… apoi a plecat,
Iar eu am rămas… și i-am promis.

                    …

Ea a știut.

3 comments:

  1. Acum ti'am citit poezia de fapt.
    Sa inteleg ca porti masca asta de ingamfat si narcisist pt ca cineva te'a dezamagit si acum ti'e frica de un refuz din partea unei fete..hey, life goes on...si tu n'ai sa stii niciodata raspunsul ei , din moment ce iti pastrezi atitudinea asta de acritura si nu ii arati cum esti de fapt. Tot ce patim in viata trebuie sa ne maturizeze si sa ne deschida ochii , nu sa tre sa ne lasam traumatizati. Oricum, am fost si eu sin situatia ta si iti spun ca asa doar te chinui...Bafta!

    ReplyDelete
  2. (Şi) Eu sunt...


    Sunt o pală de vânt într-o lume
    Despicată de speranţe şi vise,
    Sunt un suflet ce te cheamă pe nume
    Cu-o voce purtată-n strigăte stinse…

    Sunt o strofă plăpândă de cioburi,
    Sunt un vers aşternut în cerneală,
    Sunt cuvântul scăldat în adâncuri,
    Sunt o pată căzută-n greşeală.

    Sunt floarea din sufletul tău,
    Sunt crenguţa uitată în drum,
    Sunt zâmbetul şi cântecul tău,
    Sunt străina ce-ţi scrie acum.

    Sunt o frunză uscată de dor,
    Sunt o petală picată din cer,
    Sunt o lacrimă a ploii din zbor,
    Sunt amintirea curmată de ger.

    Sunt o rază de umbre în soare,
    Sunt o expresie pe veci nerostită,
    Sunt un rece fior de candoare,
    Sunt cea care vrea să fie iubită.

    Sunt o frază nescrisă de nimeni,
    Sunt răul ce doreşte doar bine,
    Sunt un surâs timid cu reţineri,
    Căci vreau să devin parte din tine!


    arata mai bine aici..

    ReplyDelete
  3. Acest articol este valoros pentru mine, merci!

    My blog post - anunturi gratuite

    ReplyDelete